Wednesday, April 13, 2011

contest : saya pun comel lah!!

nak join nak join.. hehehe nak join satu contest ni.. SAYA PUN COMEL LAH!! best jak kan rugi tau lah tak join bab hadiah pun ada lau menang lah.. klik sini 


ni banner dia. hehhe tuan punya contest ni pun comel kan.. join ni pun saja nak isi masa lapang hehe ( kes tak da keja ) lau korang nak join ada peraturan dia gak lah

 buat entry pasal contest ni and copy banner tu.. letak sekali kat entry tu..
 letak picture anda yang comel-comel tu..
 lepas tu tag kat 5 orang member anda..
 lepas tu lagi, bagitahu kat member anda yang anda tag diorang
 tinggalkan link entry anda dengan komen kat sini
 laki and pempuan boleh join ok

yang paling penting ni ar tarikh tutup dia 28.april.2011

ok gambar saya tuk join contest ni time kat poli sem2... simple jak lah kita ni tak reti nak bergaya sgt.. 


 simple jak kan.. hehehe 

ni gambar aku.. ok tak?? aku da join korang bila lagi erk nak join cepat t tarikh tutup da tak blh join lagi. hehehe






1 comment: