Friday, April 8, 2011

Lagu ku dan c dia (jaluvsa) ~luahan hati~

asslamualaikum..

sebelum tu korang msti da pena dgr lagu luahan hati kan? bestkan lagu dia..


pertama kali ku dengar suaramu
sayunya hati ku merindui dirimu
walaupun belum kita bersua muka
namun aku tetap jatuh cinta

pertama kali ku bertemu dengan mu
sayunya hatiku melihat senyuman mu
aku berharap engkau menerima ku
kerna aku bersedia menyintaimu

akan ku renang lautan yang berapi 
membuktikan kehebatannya cinta ini
tetapi jikala kau meninggalkan aku 
teriris hati
terguris jiwa ini                                             
menangis tak berlagu

biarpun ombak yang berubah pantai            
kasihku takkan hancur berderai 
biarpun hari berganti hari 
dirimu tetapku nanti
                                                                                                                       
sayangku pimpimkan tanganku
menuju mahaligai bahagia
kita bersama nikmati kisah cinta
hidup bagaikan di syurga
oh kasih     


time tu aku masih from5.. sedang aku duduk2 diam kat tmpat aku tiba2 ni ada satu member datang kat aku dan ckap
 "ema ada org kim salam ngn ko, kazen ku sebab dia pena nampak gambar mu"                  
hehehehe nak thu apa aku jwp ar ni yang aku jawap
 "waalaikumsalam.. salam nya terima"                                                      
 pas tu aku buat biasa jak lah normal lah lau budak lelaki bagi salam belum tentu dia suka kat kita  kan.. kali esok harinyanya mamber tu datang lagi kat aku dan dia bagi tahu yang dia da bagi kat budak lelaki tu no ph aku.. aku marah gak la bb dia bagi tnpa izin aku kan hehehehehe
kami pun mula bersms ala biasa lah sms berkenal2.. da seminggu kami bersms ada pulak kenduri kawin kat uma mamber yang bagi kenal kami tu.. arr nak thu apa yang jadi.. pas jak kenduri kawin tu dia terpaksa ikut pengantin lelaki tu g pulau selama 1bulan.. (sedih tau time tu bab tak dapat sms, call pun tak dapat bab kat pulau tu tak da line) 
tapi pelik kan dia belum pena jumpa aku da dia ckap suka kat aku. hehehe                       
ni soalan yang aku tya kat dia time dia sms ckap suka kat aku.. tapi jangan ketawa ya..

 napa lah ko blh suka kat aku sedangkan kita tak pernaah jumpa?                        
                       " ntah lah aku pun tak thu napa aku blh suka ngn ko ni, bab tiap kali aku dgar suaramu aku rasa tenang jak aku terpikat dgr suara mu" ni yang dia jawap ( tak tipu ok aku ada tulis dalam dairi aku )

sebulan pun da berlalu dia pun da balik dari pulau tu..

ni first time jmpa..                   

time tu kami da plan nak jmpa face to face.. malu tu ada gak lah tapi sampai bila kan nak bersmsm jak tak kan tak nak jmpa orang yang da luahkan perasaannya suka kat kita.. hehehe
kami pun jmpa tapi jumpa tak lah berduaan masing2 bawa kawan..
aku keliru time da berdepan aku tak thu mana satu orang yang suka kat aku tu bb ada 2orang lelaki time tu dia dan kwan dia.. tapi aku yakin budak lelaki yang guna baju hitam tu dia.. dannnnn tetap dugaan ku. hehehe
first time da jmpa dia terus bawa aku g jmpa flmy dia.. ( bergegar satu badan time tu ) tapi aku bersyukur sgt fmly dia suka kat aku. hehehe lepas jak first jumpa tu fmly dia selalu tya dan call aku suruh datang uma.. famly aku dan famly dia sampai lah ari ni masi merestuhi hubungan kami.. kami da berhubungan selama 3tahun lebih.. 

tapi msti korang tertanya2 apa kena mengenah lagu tu ngn hubungan kami ni..                        

lagu tu macam ada kena mengenah dengan situasi kami sekarang ni.. dari first kenal sampai kami berjauhan macam ni kami tetap ada rasa rindu, sayang, kejujuran, keikhlasan dalm diri masing2.. tiap mlm dia msti call aku dan nyanyikan lagu luahan hati tuk aku..hehehe 

bukan aku sorang yang mengalami kedaan mcm ni tapi korang semua tu pena kan??

dalam hubungan ni sefahaman adalah penting
kejujuran adalah tiang dalam hubungan
kepercayaan adalah semangat untuk pasangan kita
jadi hargailah pasangan kita, 
paras rupa tu tak pentingkan yang penting hati kita ikhlas
dan menerima seadanya pasangan masing-masing.. 






                                                    

No comments:

Post a Comment