Thursday, April 14, 2011

hari yang sgt sedih dalam hidup ku :"(

menangis dan terus menangis.. 
ntah lah aku da tak thu nak buat apa selain menangis
napa hari ni semua tak kena apa yang aku buat semua tak jadi
emm tapi lau aku lari dari semua masalah
ni aku akan hidup tenang kah?? ya ALLAH bgi lah hamba mu yang hina ini jawaban.
apa lagi dugaan yang engkau berikan kat hubungan kami ni..


ini kah namanya dugaan. aku dan dia mampu ka tanggung kesedihan ni? ( b ney minta maaf syg ney tak da time b sedih mcm ni.. maafkan ney. )

balik dari keja aku da terima sms dari dia kata dia ( ......... ) time tu aku tak dapat berkata apa2 melainkan menangis. apa patut aku buat. apa!!!!
aku ni gf yang terbaik ka buat dia selamani?
aku ni faham dia ka?
aku ni bagi dia tenang ka?
aku ni macam mana sebenarnya.. napa tiap kali nak happy ngn dia ada jak maslah yang akn timbul.. :"(

No comments:

Post a Comment